1. Hoe plaats ik een bestelling?
  2. Betaalwijze en mogelijkheden?
  3. Verzend mogelijkheden?
  4. Bezorgen en verzendkosten?
  5. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  6. Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
  7. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  8. Hoe lang heb ik garantie?
  9. Ik heb een andere vraag

1. Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer eerst het gewenste product, geef vervolgens aan hoeveel stuks u graag wilt bestellen. Klik daarna op "Voeg toe aan winkelwagen". Links onder aan de Winkelwagen pagina kan het aantal van het product gewijzigd worden. Het is ook mogelijk om verder te winkelen, de geselecteerde producten blijven in de Winkel wagen staan.

2. Betaalwijze en mogelijkheden?
Seikatsu biedt de volgende betaal mogelijkheden:

  1. iDeal
    (iDeal ondersteund ABN Amro, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot)
  2. Paypall 
  3. Mister Cash
  4. Sofort Banking
  5. Vooraf overmaken

3. Verzend mogelijkheden?
Alle pakketten van Seikatsu verzonden door Postnl. Elk pakket heeft een track & trace code zodat u kunt zien waar uw pakket op welk moment is. PostNL biedt het pakket, nadat ze het hebben ontvangen, binnen Nederland na één werkdag aan. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet aanwezig is, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij een van de (directe) buren en bericht de geadresseerde daar vervolgens over. Indien het pakket ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de koerier het pakket weer mee. Ook in dit geval zal de koerier daar een bericht over achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kan de geadresseerde via internet de bezorg- dag en locatie wijzigen. Als dit niet gebeurt zal de koerier het pakket de volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kan de geadresseerde in het bezit van legitimatie en de barcode, het pakket vanaf volgende dag tot drie weken afhalen.

4. Bezorgen en verzendkosten?
Seikatsu heeft zeer voordelige verzendtarieven. Verzendkosten is afhangkelijk van het gewicht en land van bestemming, zie voor een tarief overzicht onze tarieven pagina.

5. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op het moment dat de order binnen is zal het 1 á 3 werkdagen nodig hebben om het pakket af te leveren. Voor buitenlandse adressen kan het iets langer duren. 

6. Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
Bij stap 2 van de Winkelwagen onderaan de factuuradres kunt u het vakje aanvinken. (Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven)

7. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het is mogelijk om de bestelde producten te retourneren als het niet naar wens is. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Neem contact op met Seikatsu en wij helpen u graag verder.

8. Hoe lang heb ik garantie?
U kunt uw aankoop ruilen of retouren binnen 14 dagen.
Non-food: Dat is afhankelijk van het product en de waarde van de verkoopprijs. De garantie wordt beoordeeld naar redelijkheid.
Food: Geopende verpakkingen komen niet in aanmerking voor garantie. 

© 2014 - 2020 Seikatsu | sitemap | rss